سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقش فرزندان هاشمی در جریانات پس از انتخابات بررسی شد

خبرگزاری فارس: حمید رسایی و علی مطهری نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در برنامه رادیو گفت‌وگو با یگدیگر سخن گفته و به مناظره رادیویی پیرامون حوادث روز عاشورا، بیانیه شماره 17 موسوی و نقش فرزندان هاشمی در شعله ورسازی این جریانات پرداختند.

حمید رسایی و علی مطهری نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در برنامه رادیو گفت‌وگو با یگدیگر سخن گفته و به مناظره رادیویی پیرامون حوادث روز عاشورا، بیانیه شماره 17 موسوی و نقش فرزندان هاشمی در شعله ورسازی این جریانات پرداختند.
به گزارش گروه مجلس خبرگزاری فارس، رسایی در این مناظره در پاسخ به پرسش مجری رادیو مبنی بر اینکه تحلیل شما از آخرین بیانیه موسوی در مورد حوادث روز عاشورا چیست، گفت: با توجه به افتضاحاتی که در روز عاشورا توسط یک عده‌ اندکی در تهران اتفاق افتاد و پس از آن حضور چند 10 میلیونی مردم ایران که فقط در تهران حدود سه میلیون را پیش بینی می‌کنند، توقع این بود که موسوی قدری سر عقل بیاید و در این موضوع حداقل صف خود را از صف اغتشاشگران جدا کند، اما در کمال ناباروری ما دیدیم که موسوی با صدور بیانیه‌ای کسانی که در روز عاشورا در خیابان‌های تهران شعار دادند، کف و سوت زدند، علیه اصل ولایت فقیه شعار دادند، به هیات‌های عزاداری حمله کردند، به جماعتی که نماز جماعت می خواندند حمله کردند و افرادی که به اموال عمومی آسیب زدند، این‌ها را مردم خداجو معرفی می‌کند.
نماینده مردم تهران افزود: موسوی در بیانیه خود پذیرفته که افرادی که در روز عاشورا این هتاکی‌ها را کردند طرفداران وی بودند، این یعنی مسئولیت حوادث آن روز را پذیرفته است.
رسایی خطاب به موسوی گفت: شما یک عده‌ای را جسور کردید تا بیایند و این خرابکاری‌ها را انجام دهند. شما گفتید در گذشته من بیانیه می دادم و این‌ها به خیابان می‌آمدند ولی الان که حتی من بیانیه ندادم باز بیرون آمدند که همه این‌ها نشان از این دارد که خود نیز پذیرفتید که عامل اصلی اغتشاشات این افراد و با تحریک شما بوده است.

ادامه مطلب...


تاریخ : سه شنبه 88/10/22 | 9:55 عصر | نویسنده : جوانمرد | نظر

چرا تختی جهان پهلوان شد؟

چرا تختی را جهان پهلوان می نامند؟ آیا تاکنون به این شعارها که مردم در اماکن ورزشی و فرودگاهها در استقبال از او می دانند توجه کرده اید.

رستم ایران کیه غلامرضا تختی ایه!     شیر دلیران کیه؟ غلامرضا تختی ایه!

او را رستم ایران نام نهادند، او را شیر دلیران نامیدند.

براستی که او شیر دلیران نبرد با خود، با منِ من است. او عملا به همه یاد داد و آموخت که اگر می خواهی زندگی کنی ابتدا باید حریم های زندگی خود و دیگران و اجتماع را بشناسی و سپس گام برداری. او به ما آموخت که می شود قهرمان شد ولی پهلوان ماند.

پهلوان ما در همه عرصه های زندگی همانی بود که بر روی تشک کشتی می دیدی. او اول پهلوان زندگی بود و سپس قهرمان جهان و المپیک شد. حضور در عرصه های مختلف زندگی و خدمت خلق را همچون یک وظیفه و تکلیف بر روی دوش خود حس کرد. خدمت به خلق را مسئولیتی بر روی دوش خود حس کرد و پذیرفت و پس از آن بر روی دوش مردم پذیرفته شد.

چون او پهلوان بود و منش پهلوانی را سیره رفتارش کرده بود، برای مردم، شکست و پیروزیش مساوی بود و حتی اگر او از یک میدان نبرد با شکست برمی گشت، به استقبال پرشکوه تر از او می پرداختند.

پهلوان شهر ما، در عین آنکه شهرت جهانی داشت ولی گویا خیلی تنها بود. همانگونه که در زور و فن و بند کشتی تک بود و استثناء، در سیره زندگی و رفتار فردی و اجتماعی هم نمونه و یکتا بود.

تختی هنوز برای ما شناخته نشده، آری، ما مردم عادت کردیم هر سال و سالی یکبار چند ساعتی فکرمان، ذهن مان را به او مشغول و تعدادی هم وقت شان را در حد چند ساعت برای او در سال گشت نبودنش گذرانده و به کنار مزار او به احساسات پاک خود پاسخ داده و دیگر ... .

انگیزه جمع آوری و تدوین این سطور به مناسبت چهل و دومین سال درگذشت نبود جهان پهلوان این است که سعی کنیم او را افسانه ای نکرده و بخشی از رفتارهای او را تدوین و گردآوری کرده و با تعمق بیشتر بر روی هر حکایت، تلاش نمائیم. به عنوان مربی، مدیر و ورزشکار حداقل به آن رفتارها نزدیک شویم.

کلام آخر؛ با ورزشکاران نوجوان و جوان این است که: ورزش کردن و قهرمان شدن و افتخار آفریدن بسیار ارزشمند است، ولی آنچه از یک قهرمان، پهلوان جاودانه می سازد فقط مدالها و بر روی سکوهای افتخار رفتن نیست و نخواهد بود، بلکه مردم از قهرمانی همیشه یادخواهند کرد که پهلوان زندگی باشد و از مردم و با مردم بوده و برای آنها زندگی کرده باشد. از سال 1346 تا 1388، چهل و دو  سال گذشته است، اما از محبوبیت تختی نه تنها کم نشده که بر آن افزوده گردیده است.

از او امروز کسانی یاد می کنند و در آینده کسانی یاد خواهند کرد که او را هرگز ندیده ولی از او اگر چه کم شنیدند ولی خوب شنیدند، شنیده هایی بیاد ماندنی.

منبع:www.tebyan.net




تاریخ : جمعه 88/10/18 | 1:7 عصر | نویسنده : جوانمرد | نظر

رابطه مستقیم برنامه نود با تعداد سبزها!!!

واقعا دیگه شورشو در آوردن والا دیگه حناتون پیش مردم رنگی نداره حالا مگه میفهمند؟؟؟؟

در طی چند ماه اخیر یا به طور دقیق‌تر پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری تا‌کنون، حامیان میرحسین موسوی که اکنون از آن‌ها به گواه حوادث روز‌های اخیر، گروهی اندک موسوم به فرقه سبز باقی مانده است، هر از چندگاهی برای امید دادن به خود و شاید "خودباوری" درصدد اجرای طرح‌هایی بر آمده‌اند که هر یک از آن‌‌ها در نوع خود با‌مزه بوده‌اند.
طرح‌هایی که شاید بد نباشد طراحانش را هم حتی به خاطر ذهن خلاقانه‌شان مورد تحسین قرار داد.
اما طی روزهای اخیر و در ادامه این طرح‌ها، فراخوانی به چشم می‌خورد که تا حدودی از طرح‌های قبلی از جمله "زدن همزمان اتو به برق!" برای ایجاد مشکل در شبکه برق، جالب‌تر به نظر می‌رسد.
بر این اساس در رسانه‌های فرقه سبز و شبکه‌های اجتماعی ضد انقلاب از جمله "بالاترین" و "فیس بوک"، از طرفداران خواسته شده بود که ضمن شرکت در برنامه 90 در هفتته جاری، به یکی از گزینه‌ها رای بدهند تا از این طریق تعداد واقعی سبزها مشخص شود!
این فراخوان علاوه بر آنکه به طور گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی اپوزوسیون اطلاع رسانی شد، از طریق تلفن‌های همراه نیز به طور گسترده پیامک شد.
گزارش ها حاکی است که دوشنبه شب افراد زیادی پیامک های مختلفی از شماره‌هایی ناشناس دریافت کرده اند که آنان را به شرکت در برنامه نود فراخوانده است.
جالب آنکه چند ساعت مانده به شروع برنامه 90، برخی رسانه‌‌های فرقه سبز دست به تاکتیک فرار رو به جلو زدند و مدعی شدند که برنامه 90 در صورت بالا رفتن آرا گزینه مورد نظر آنان، نتیجه را به صورت "وارونه" جلوه خواهد داد!
در حالی که تصور می شد میزان شرکت کنندگان در مسابقه 90 بسیار بیشتر از شب‌های دیگر باشد، اما تعداد آرا حتی از برخی شب‌های گذشته نیز کمتر بود!؛ چراکه تعداد شرکت کنندگان در مسابقه‌های برنامه 90 به طور معمول بین یک میلیون و 500 هزار تا دو میلیون نفر هستند اما شب گذشته تعداد کل شرکت کنندگان، یک میلیون و 800 هزار نفر بود.
جالب اینکه سبزها برای بالا بردن آمارشان سیستم های "فرستنده" پیامک و یاران خارج نشین خود نیز متوسل شده بودند.
با این حساب در خوشبینانه ترین حالت و با کسر تعداد افرادی که فارغ از فراخوان داده شده توسط سبزها، نظر خود را نسبت به سوالات مذکور اعلام کرده‌اند، می توان تعداد اندک سبزها را دریافت.
این در حالی است که دوشنبه شب نه از مامورین انتظامی خبری بود و نه از کسانی که سبزها "لباس شخصی" می‌نامند. به بیان واضح تر نظر سنجی که هیچ مانعی برای حضور در آن وجود نداشت، ابزاری شد برای محک تعداد واقعی اغتشاشگران بدون وجود فشار مردمی و نظامی!
گفتنی است پس از مشخص شدن نتیجه نهایی این نظر سنجی، برخی سبزها با اذعان به اینکه نتوانسته اند هیچ تغییری در میزان شرکت کنندگان برنامه 90 ایجاد کنند، از احتمال شناسایی خود ابراز نگرانی و پشیمایی کرده اند.




تاریخ : چهارشنبه 88/10/16 | 7:11 عصر | نویسنده : جوانمرد | نظر

خطاب به محسن رضایی؛


رسایی: دوران تعارف جام زهر به رهبر انقلاب گذشته است

حجت‌الاسلام والمسلمین حمید رسایی نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، به نقد نامه محسن رضایی به رهبر معظم انقلاب درخصوص طرح وحدت و آشتی ملی پرداخت و گفت: آقای رضایی متأسفانه به جای آنکه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی را پس از انتخابات اجرا کند و خطاب به هاشمی و موسوی و سایر سران فتنه نامه‌‌نگاری کند تا راهکارهای تعیین شده از سوی ولی امر اجرا شود دقیقا برخلاف این امر، خطاب به رهبر انقلاب خواستار عملی کردن خواسته‌های موسوی از رهبری شده است!
رسایی با اشاره به این‌که نامه رضایی به رهبر معظم انقلاب اسلامی هم‌خانواده جسارت به ایشان در روزهای اخیر بوده است گفت: عالم سیاست، اخلاق افرادی چون محسن رضایی را هم عوض کرده است. باید یادآور شد که دوران تعارف جام زهر به رهبر انقلاب گذشته چرا که شما یک بار در روزهای پایانی جنگ و در وقتی که جبهه‌های ما آماج حملات صدام کافر قرار گرفت و البته خیل خروشان جمعیت به صورت خودش‌جوش به سمت جبهه‌ها گسیل شد، طی نامه‌ای جام زهر را به امام تعارف کردید.
وی مجددا خطاب به محسن رضایی متذکر شد: شما امروز هم وقتی یزیدیان فرقه سبز در عاشورای حسینی به آرمان‌های امام و انقلاب حمله‌ور شدند و مردم ایران با حضور میلیونی در سراسر کشور به دفاع از ولایت فقیه پرداختند، دوباره همان سناریوی جام زهر را مطرح کردید.
نماینده مردم تهران در خانه ملت تاکید کرد: در حالی که خیل عظیم ملت به ویژه در تهران با حضور بیش از سه میلیون نفر در حمایت از رهبری تبلور یافت رضایی باید به نامه‌نگاری با سران فتنه می‌پرداخت که متأسفانه وی باز هم نشان داد که مثل انتخابات دهم ریاست‌جمهوری در پازل هاشمی بازی می‌کند.
وی با طرح این سئوال از رضایی که آیا وقت آن نرسیده به هاشمی نامه نوشته و به سکوت دشمن پسند وی اعتراض کنید؟ خطاب به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: حرف ما با شما و دوستانتان این است که هیچ گاه بین یزیدیان و حسینی‌ها وحدت ایجاد نمی‌شود.




تاریخ : شنبه 88/10/12 | 4:2 عصر | نویسنده : جوانمرد | نظر

متن کامل بیانیه میر حسین موسوی که خیانت های هر روز اون رو بروز و آپ دیت کرد ؟؟؟

واقعا برای  قرار دادن سخنانی سخیف  همچون این شرمنده ام ولی باید چهره ی بعضی ها روشن بشه .

کامل بیانیه موسوی درباره حوادث عاشورا

بسم الرحمن الرحیم
السلام علیک یا ابا عبدالله. انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم و وال لمن والاکم و عاد لمن عاداکم. فیالیتنی کنت معکم فافوزا فوزا عظیما
همواره به اینجانب و دوستان گفته می شد که اگر شما اطلاعیه ندهید مردم به خیابانها نخواهند آمد و آنان از اعتراضات و مطالبات خود دست برخواهند داشت وآرامش به کشور برخواهد گشت. بنده به عنوان یک همراه جنبش عظیم سبز مردمی با این نظر موافق نبودم و می اندیشیدم که تا اصلاحات لازم با تکیه براصول روشن که می توان آنها را از قانون اساسی استخراج کرد، صورت نگیرد ، آب رفته به جوی باز نخواهد گشت.
برای مراسم عاشورای حسینی علیرغم درخواستهای فراوان، نه جناب حجت الاسلام و المسلمین کروبی اطلاعیه دادند و نه حجت الاسلام و المسلمین خاتمی اطلاعیه صادر کردند و نه بنده و دوستانم. با این وصف یک بار دیگر مردمی خداجوی به صحنه آمدند و نشان دادند که شبکه های وسیع اجتماعی و مدنی که در طول انتخابات و بعد از آن به صورت خود جوش شکل گرفته است، منتظر اطلاعیه و بیانیه نمی مانند. در حالی که مردم نه روزنامه همراه و مشوقی در کنار خود داشتند و نه از صدا و سیما، به عنوان رسانه ای ملی و بی طرف و منصف و عاقل بهره می بردند. باز همه ملت ها و جهانیان شاهد بودند که در میان طوفانی از تهدیدها و تبلیغات و تکفیرها و اهانتها، عزاداران حسینی در این روز مقدس حسین حسین گویان به صورت مسالمت آمیز و بدون شعارهای تند روانه میدانها و مسیرهایی شدند که خود انتخاب کرده بودند و این بار نیز چون دفعات گذشته با اعمال تحریک آمیز مواجه شدند، خشونت های غیرقابل باور چون زیر کردن راهپیمانان، تیراندازی نیروهای لباس شخصی که امروز هویت آنها بر کسی پوشیده نیست و روز بروز پرده از چهره آنان و سرانشان کنار زده می شود، فاجعه ای را آفرید که اثرات آن به این زودی از صحنه سیاسی کشورمان رخت برنخواهد بست.
تاریخ : جمعه 88/10/11 | 7:39 عصر | نویسنده : جوانمرد | نظر
       

  • اس ام اس دون | ریه | وبلاگ شخصی