سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا رهبر انقلاب فرمودند فتنه 88 کشور را واکسینه کرد؟

واکسن، میکروب ضعیف شده ای از میکروب اصلی عامل انتقال بیماری است، حال اگر این میکروب ضعیف به بدن وارد شود، درست است که با تب و لرزی ناچیز همراه است و نهایتاً دو روزی شاداب نخواهد بود ولی بدن، پادتن مقابله با آن بیماری را تولید می کند و در مقابل بیماری اصلی مقاوم می شود و یا به قولی اصطلاحاً واکسینه می شود.
رهبر انقلاب در جمع مردم قم فرمودند فتنه 88 کشور را واکسینه کرده است، سئوال این است چگونه؟ فتنه 88 کشور را حدود 8 ماه در التهاب قرار داد و بعد با حماسه 9 دی و 22 بهمن به تاریخ کشور پیوست ولی باید واکاوی شود که کشور در چه زمینه هایی واکسینه شد و چه دستاوردهایی داشت.
1- افزایش بصیرت مردم
روزی رضاخان در این مملکت سر و پا برهنه می کرد و به عزاداری امام حسین(ع) می پرداخت تا بتواند نظر خواص و عوام مذهبیون را با خود همراه کند و هم او چون به قدرت نشست، عزاداری سید الشهدا را قدغن کرد. استفاده از حربه ی عمروعاصی یعنی قرآن بر سر نی کردن برای فریب بی بصیرت ها، در فتنه 88 هم دیده شد. استفاده از نماد سبز برای تبلیغات تا حضور در نماز جمعه حربه ای بود برای فریب مردم، ولی ایستادگی مردم بر سر آرمانهایشان باعث شد فتنه گران مجبور به پرده دری شوند و در عاشورا شمشیر خود را از رو ببندند تا ملت هم در 9 دی جوابی علنی بدهد.
فتنه ی 88 به مردم نشان داد صرف داشتن نسبت فامیلی با حضرت امام(ره)، شهدا و یا مسئولین تراز اول، مصونیت از اشتباه نمی آورد و بلکه شاید آنها بیشتر هم در معرض خطر هستند. در طول ماه های فتنه عده ای فریب ظاهر و لباس فتنه گران را خوردند، این اشتباه گرچه کمی برای کشور مشکل ایجاد کرد ولی کشور را تا سالیانی چند بیمه کرد تا دشمن نتواند از این طریق ضربه بزند

ادامه مطلب...


تاریخ : چهارشنبه 89/8/5 | 1:52 عصر | نویسنده : جوانمرد | نظر

جنگ جهانی سایبری در راه است

در گزارشی با عنوان "جنگ جهانی الکترونیک‌" به بررسی نسل جدیدی از جنگهای ویرانگر می‌پردازد که در آن ظرف چند ثانیه و بی هیچ هزینه‌ای، خسارتهایی سنگین به کشور هدف وارد می‌شود، جنگی که سربازان آن هکرها و متخصصین فنآوری اطلاعات خواهند بود.
یک کارشناس فن‌آوری اطلاعات در گفت‌وگو با "ایلاف‌" بر این مطلب تأکید کرد که پیش‌بینی‌ها از احتمال وقوع جنگ جهانی الکترونیک خبر می‌دهند؛ جنگی که در خلال آن کشورهای درگیر وارد نبردی سخت خواهند شد، بی آنکه حتی یک سرباز، آسیب دیده و یا سلاحی نابود شود.
بنا بر اظهارات "ایمن ناطور‌" کارشناس فناوری اطلاعات، زمانی‌که فناوری موفق شد‌ به ریزترین و جزئی ترین مطالب دست پیدا کند، سخن از امکان وقوع جنگ جهانی الکترونیک مطرح شد که در خلال آن کشورهای درگیر، وارد جنگهایی وحشیانه خواهند شد بی آنکه حتی یک سرباز در این جنگ آسیب دیده و یا سلاحی نابود شود. علاوه بر این یک کارشناس حقوقی نیز تأکید دارد که جهان به قدر کافی آماده این جنگ نیست و مصوبات قانونی بازدارندهای در این زمینه وجود ندارد.
ایلاف می‌نویسد: حملات ویروسی از طریق کرم رایانه‌ای "استاکس نت‌"، به صدها رایانه در سراسر جهان به ویژه ایران صدمه وارد کرد به گونه‌ای که راه برای تکرار این خطر گشوده شد؛ مسئله‌ای که در ابتدا به دلیل مهارت بالای به کار رفته در این فناوری و احتمال حضور برخی دولتهای پنهان در پشت ماجرا با هدف از کار انداختن توان صنعتی صنایع بزرگ، کاملا نامأنوس و غیرعادی می‌نمود؛ یکی از مثال‌ها در این زمینه، کرم رایانه‌ای "استاکس نت‌" بود که سعی داشت به سیستمهای یکی از نیروگاههای هسته‌ای ایران وارد شود؛ مسئله‌ا‌ی که موجب نگرانی می‌شود تکرار این حادثه و حمله به بخشهای بسیار حساس و سوءاستفاده از این اقدامات الکترونیکی با هدف حملات ویروسی ویرانگر است.

ادامه مطلب...


تاریخ : سه شنبه 89/8/4 | 3:18 عصر | نویسنده : جوانمرد | نظر

مجموعه سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد ورزش کردن و فواید آن

همچنان که اگر ورزش نکنید، جسم شما ناتوان، بی‏قدرت و آسیب‏پذیر خواهد شد و اگر بخواهید جسم را به قدرت، به زیبایی، به توانایی، به بروز قدرتها و استعدادهای گوناگون برسانید، باید ورزش کنید.
 نماز، ورزش است؛  روزه، ورزش است؛  انفاق، ورزش است؛  اجتناب از گناهان، ورزش است؛  دروغ نگفتن، ورزش است؛  خیرخواهی برای انسانها، ورزش است.  با این ورزشها، روح زیبا و قوی و کامل می‏شود. اگر این ورزشها انجام نگیرد، ممکن است به ظاهر خیلی پسندیده به نظر بیاییم؛ اما باطنمان یک باطن ناقص و نحیف و حقیر و آسیب‏ پذیر خواهد بود.
به ورزش و فعالیتهای اجتماعی اهمیت بدهید و خلاصه با تلاش و خود سازی فکری و روحی و جسمی خود را برای مسؤولیتهای زندگی در جامعه‌ی اسلامی آماده کنید.
من به جوانها می‏گویم: تحصیل، تهذیب، ورزش. تحصیل کنید؛ یعنی نیروی خرد، فکر، مغز، علم در شما تقویت شود.

ادامه مطلب...


تاریخ : سه شنبه 89/8/4 | 1:50 عصر | نویسنده : جوانمرد | نظر
       

  • اس ام اس دون | ریه | وبلاگ شخصی