سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رابطه مستقیم برنامه نود با تعداد سبزها!!!

واقعا دیگه شورشو در آوردن والا دیگه حناتون پیش مردم رنگی نداره حالا مگه میفهمند؟؟؟؟

در طی چند ماه اخیر یا به طور دقیق‌تر پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری تا‌کنون، حامیان میرحسین موسوی که اکنون از آن‌ها به گواه حوادث روز‌های اخیر، گروهی اندک موسوم به فرقه سبز باقی مانده است، هر از چندگاهی برای امید دادن به خود و شاید "خودباوری" درصدد اجرای طرح‌هایی بر آمده‌اند که هر یک از آن‌‌ها در نوع خود با‌مزه بوده‌اند.
طرح‌هایی که شاید بد نباشد طراحانش را هم حتی به خاطر ذهن خلاقانه‌شان مورد تحسین قرار داد.
اما طی روزهای اخیر و در ادامه این طرح‌ها، فراخوانی به چشم می‌خورد که تا حدودی از طرح‌های قبلی از جمله "زدن همزمان اتو به برق!" برای ایجاد مشکل در شبکه برق، جالب‌تر به نظر می‌رسد.
بر این اساس در رسانه‌های فرقه سبز و شبکه‌های اجتماعی ضد انقلاب از جمله "بالاترین" و "فیس بوک"، از طرفداران خواسته شده بود که ضمن شرکت در برنامه 90 در هفتته جاری، به یکی از گزینه‌ها رای بدهند تا از این طریق تعداد واقعی سبزها مشخص شود!
این فراخوان علاوه بر آنکه به طور گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی اپوزوسیون اطلاع رسانی شد، از طریق تلفن‌های همراه نیز به طور گسترده پیامک شد.
گزارش ها حاکی است که دوشنبه شب افراد زیادی پیامک های مختلفی از شماره‌هایی ناشناس دریافت کرده اند که آنان را به شرکت در برنامه نود فراخوانده است.
جالب آنکه چند ساعت مانده به شروع برنامه 90، برخی رسانه‌‌های فرقه سبز دست به تاکتیک فرار رو به جلو زدند و مدعی شدند که برنامه 90 در صورت بالا رفتن آرا گزینه مورد نظر آنان، نتیجه را به صورت "وارونه" جلوه خواهد داد!
در حالی که تصور می شد میزان شرکت کنندگان در مسابقه 90 بسیار بیشتر از شب‌های دیگر باشد، اما تعداد آرا حتی از برخی شب‌های گذشته نیز کمتر بود!؛ چراکه تعداد شرکت کنندگان در مسابقه‌های برنامه 90 به طور معمول بین یک میلیون و 500 هزار تا دو میلیون نفر هستند اما شب گذشته تعداد کل شرکت کنندگان، یک میلیون و 800 هزار نفر بود.
جالب اینکه سبزها برای بالا بردن آمارشان سیستم های "فرستنده" پیامک و یاران خارج نشین خود نیز متوسل شده بودند.
با این حساب در خوشبینانه ترین حالت و با کسر تعداد افرادی که فارغ از فراخوان داده شده توسط سبزها، نظر خود را نسبت به سوالات مذکور اعلام کرده‌اند، می توان تعداد اندک سبزها را دریافت.
این در حالی است که دوشنبه شب نه از مامورین انتظامی خبری بود و نه از کسانی که سبزها "لباس شخصی" می‌نامند. به بیان واضح تر نظر سنجی که هیچ مانعی برای حضور در آن وجود نداشت، ابزاری شد برای محک تعداد واقعی اغتشاشگران بدون وجود فشار مردمی و نظامی!
گفتنی است پس از مشخص شدن نتیجه نهایی این نظر سنجی، برخی سبزها با اذعان به اینکه نتوانسته اند هیچ تغییری در میزان شرکت کنندگان برنامه 90 ایجاد کنند، از احتمال شناسایی خود ابراز نگرانی و پشیمایی کرده اند.




تاریخ : چهارشنبه 88/10/16 | 7:11 عصر | نویسنده : جوانمرد | نظر

  • اس ام اس دون | ریه | وبلاگ شخصی