سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا شیعیان هنگام نماز خواندن از مهر استفاده میکنند؟؟؟؟؟

سوال : شما شیعیان با سجده کردن بر مهر به خدا شرک می ورزید ومهر را به جای خدا می پرستید !!

 ج 1: مگر شمای اهل سنت یا وهابیت نمی گویید که فقط باید بر خدا سجده کرد و سجده بر غیر خدا شرک است  پس یک زحمت بکشید خدا را به ما بدهید تا بر روی آن سجده کنیم لازمه این حرفتان این است که باید خدا جسم شود و ما پیشانی خود را بر روی او بگذاریم .

ج 2 .اگر ما چون پیشانیمان را بر مهر می گذاریم مهرپرست هستیم پس شما هم که پیشانیتان را بر پارچه می گذارید پارچه پرست یا فرش پرستید .

ج 3 . وقتی پیغمبر وارد مدینه شد و مسجدی در آن بنا کرد  تمام نمازهای خود را بر روی زمین می خواند و پیشانی مبارکش را بر زمین می گذاشت نه فرش و لنگ اصلا آن زمان از این فرش های امروزی خبری نبود

ج 4 . تمام فرقه های اسلامی بر این مطلب اجماع نظر دارند که رسول خدا فرمود : جعلت لی الارض مسجدا و طهورا ( زمین برای من محل سجده و پاک کننده قرار داده شده صحیح بخاری ج 1 ص 128 ح 328 .ومهر چیزی غیر از زمین نیست ولی کسی به پارچه زمین نمی گوید .

ج 5 . حال که بر اساس حدیث در کتاب بخاری قبول کردید سجده بر زمین و خاک صحیح است ما نمی توانیم همیشه یک مشت خاک در جیب مان داشته باشیم وجایی که روی زمین پوشیده است آن خاکها را  روی فرش بریزیم و نماز بخوانیم لذا مقداری آب به خاک اضافه کردیم و می گذاریم تا خشک شود بدین وسیله از خاک آلوده کردن لباس ها و فرش های خود جلوگیری  کنیم .

ج 6 . سجده بر گل و خاک نشانه خضوع بیشتری در برابر خداست تا سجده بر سجاده و فرش های گران قیمت .

دوست من هر وقت  یک وهابی از شما این سوال را پرسید با تمام جرات به او این چند جواب را بدهید .




تاریخ : یکشنبه 88/5/4 | 10:6 عصر | نویسنده : جوانمرد | نظر

  • اس ام اس دون | ریه | وبلاگ شخصی