سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حجاب آقایان

درسته که طبق دستور اکید دین مبین اسلام شرعا رعایت حجاب از جانب خانوم ها واجب است. اما برآقایون هم واجب است که پوششی مناسب داشته باشند. همانطور که بی حجابی جنس مونث موجب فضایی محرک و گناه آلود در جامعه میشه ، پوشش نامناسب جنس مذکر هم به طبع خود اثرات منفی خودش رو بجا خواهد گذاشت.  

جوانانی در مکان های عمومی مشاهده می شوند با پوششی نامناسب، که نه تنها هیچ سنخیتی با تمدن و فرهنگ چند هزار ساله و اصیل ایرانی نداشته بلکه با دین اسلام هم منافات دارد!. پوشیدن لباس همانند غیر مسلمان رو اسلام جایز نمیداند. توجه داشته باشیم که معنای حجاب فقط پوشش نیست بلکه بایستی در رفتار و گفتار هم حجاب رعایت شود.

هرزمان که بعضی از آقایون رو در جامعه مشاهده می کنیم که همانند خانوم ها خودآرایی کرده اند! همانند خانوم ها ابرو برداشته اند! گویا  فاقد صفات مردانه هستند! بی درنگ یاد این جمله حجة الاسلام دانشمند میفتیم که با کنایه به این دسته از آقایون میگه زنده باد خروس!!!

چرا باید جوانان ایرانی از کشورهایی تقلید کنند که نسبت به کشورمون نه فرهنگی دارند و نه قدمت؟! راستی چرا ما با مطالعه و شنیدن احادیث تکان دهنده مربوط به آخر الزمان (زمان نزدیک به ظهور امام زمان "عج" ) اینقدر غافل هستیم؟!؟! چرا عبرت نمیگیریم؟!؟! در حالی که همگی در دوره آخر الزمان قرار داریم!!! همه مسلمانیم و از محبان اهل بیت، پس کوتاهی و بی توجهی چه معنی دارد؟؟؟!!!

دو روایت مهم که بی ارتباط با موضوع بحث نیست :

حضرت محمد (صل الله علیه و آله) می فرماید : به زودی روزگاری می رسد که در آن مردمان غذاهای رنگارنگ می خورند و بر مرکب ها سوار شده و خود را مانند زنان می آرایند. زنان نیز با آرایش و زینت به جلوه گری و خودنمایی می پردازند ، آنها منافقان امت اسلام در آخر الزمان هستند...   (کنز العمال، ج 15، ص 323)

امام علی (علیه السلام) می فرماید : مسلمانان در صورتی عاقبت به خیر می شوند که لباس بیگانگان و کفار را نپوشند و غذاهای آنان رو نخورند؛ اگر چنین شود خداوند آنان را ذلیل خواهد کرد.   (وسایل الشیعه، ج1، ص283




تاریخ : دوشنبه 89/5/4 | 4:23 عصر | نویسنده : جوانمرد | نظر

  • اس ام اس دون | ریه | وبلاگ شخصی