سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جدیدترین توصیه سایت های ضد انقلاب برای حفظ سبزها
ریزش بسیار شدید سرمایه اجتماعی فرقه سبز سبب شده تا سایت های ضد انقلاب که بعد از 9 دی و 22 بهمن سعی در روحیه دادن و تلاش برای حفظ همان تعداد اندک فرقه می کردند آخرین توصیه ها ی خود را برای چهارشنبه سوری برای از دست ندادن باقیمانده فرقه سبز نیز اعلام کنند.
به گزارش زاهدان پرس این سایت ها که نگرانی زیادی برای حفظ باقیمانده فرقه سبز دارند، با علم به اینکه فرقه سبز با ریزش شدید مردمی روبه رو است برای حفظ نیروهای باقیمانده به سبزها توصیه می کنند که خود را در معرض دستگیری قرار ندهند.
اقلیت سبز که پیش از این آشوبگرانشان را مردم به دستگاه های انتظامی و امنیتی معرفی می کردند به علت کمبود نیرو توصیه می کنند که خود را در دید مردم و ماموران انتضامی قرار ندهند چون شناخته می شوند!.
در اینباره سایت صهیونیستی ایران گلوبال نیز با همین تحلیل که نیروهای باقیمانده باید حفظ شوند به سبزها برای مراسم چهارشنبه سوری توصیه کرد که در خانه بمانند و چون با قاشق سر وصدا کردن چون از رسومات هست ، افرادی که در خانه ها می مانند با ابزاری که صدای بیشتری ایجاد میکنند سر و صدا کنند!.
این سایت ضد انقلاب بی آنکه اشاره ای به دلیل آنکه چرا نمی توانند در خیابانهای اصلی حضور پیدا کنند اضافه کرد چون در خیابانهای اصلی نیستیم در محلات –کوچه پس کوچه ها!- چهارشنبه سوری برگزار می کنیم و نیروی انتظامی به این ترتیب نمی تواند ما را شناسایی و دستگیر کند.
ایران گلوبال همچنین مدعی شده چون چهارشنبه سوری شب برگزار می شود کمتر شناخته می شویم.
این سایت ضد دین و سکولار همچنین به پیرمردهای سبز هم توصیه کرد فقط در خانه به مدت تنها 10 دقیقه شعار بدهند!.
همچنین سایت جرس که اتاق فکر سبزها محسوب می شود و خارج نشین های همچون کدیور،مهاجرانی،گنجی و فاطمه حقیقت جو آن را اداره می کنند با اعتراف به شکست در 22 بهمن نظریه اعتصاب کردن را برای ادامه اغتشاش رد کرده و گفته در آن صورت خیلی بیشتر ضرر خواهیم کرد.
الیته سایت جرس همچنین برای سال نو به اعضای فرقه موسوی نیز توصیه کرد به یاد رهبر معنوی جنبش سبز مرحوم منتظری و دیگر رفتگان جنبش سبز برای عید سال به نیت انها سبزه بگذارند!.



تاریخ : سه شنبه 88/12/18 | 1:5 عصر | نویسنده : جوانمرد | نظر

  • اس ام اس دون | ریه | وبلاگ شخصی