سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیرامون مساله مشایی و به صحنه کشاندن مقام معظم رهبری
اتمام حجت با احمدی نژاد

دولت دهم هنوز حکم تنفیذش را از دستان پر برکت مقام معظم رهبری نگرفته است که با اولین چالش خودساخته مواجه شد .

نزدیک به 1 هفته ، فضای سیاسی کشور بر مساله ی شخصیتی به نام اسفندیار رحیم مشایی متمرکز شده بود و 1 هفته ، همگان از عدم صلاحیت وی برای پست مهم معاون اولی ریاست جمهوری و لزوم برکناری مشایی از این پست سخن گفتند اما احمدی نژاد ، به تنهایی و با اصرار فراوان از عدم شناخت دیگران نسبت به مشایی و عدم عزل وی سخن گفت .

اینکه چرا و به کدامین علت مهم و اساسی ، جناب احمدی نژاد به پای 1 شخص ، و البته یکی 2 نفر دیگر ، این همه از جیب دولت عدالت محور هزینه می پردازد ، سوال مهم و مبهمی است که پاسخگویی به آن از سوی رییس جمهور ضروری به نظر می رسد .

احمدی نژاد چنان از زلالی دل و پاکی مشایی سخن می گوید که گویی دیگران دارای دلی کدر و قلبی ناپاک هستند و در ایران عزیز ، فقط و فقط مشایی است که خصوصیات 1 مومن تمام عیار را به همراه دارد .

آقای رییس جمهور ! در تمام این مدت به این دسته از عزیزان دارای دغدغه پاسخ دادیم تا جایی پای احمدی نژاد ایستاده ایم که وی ، پای مواضع و منویات حضرت آقا ایستاده است . مسلما این را شما بهتر از همگان می دانید که هاشمی رفسنجانی را همین مردم به این همه قدرت و پست و مقام رسانده اند . چرا ؟ زیرا حمایتهای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را به همراه داشت . اما از زمانی که ببین وی و آرمانهای امام و رهنمودهای حضرت آقا زاویه ایجاد شد ، همین مردم ، رفسنجانی را یکی از پستها  و مقامها به زیر کشانده و خواهند کشاند .

آقای رییس جمهور ! حتما و یقینا می دانید که سابقه ی مبارزاتی هاشمی ، قبل و بعد از انقلاب ، به مراتب بیشتر و وسیع تر از شما می باشد . ضمن اینکه به واسطه حضور وی در لباس روحانیت ، حمایتهای حوزوی نیز به همراه وی بوده است . آن هاشمی با آن همه عظمت و بزرگی ، به جهت فاصله گرفتن از تعالیم عالیه ی اسلام و منویات ولی امر مسلمین جهان ، به چنین روزگاری رسیده است و یقینا ، چنانچه از مسیرش بازنگردد ، دورانی به مراتب سیاهتر نیز در انتظار وی خواهد بود . حال شما که دارای سابقه ی بسیار کمتری از هاشمی می باشید ، باید بیشتر از اینها از رفتار خود مراقبت نمایید .

آقای رییس جمهور ! بدانید ، که البته می دانید ، ما مردم ، 5/24 میلیونی که به شما رای داده ایم ، هرگز و ابدا به شما چک سفید نداده ایم . در مقابل تمام سیاهنماییها و تخریبهای غیردلسوزانه ی بدخواهان از شما ایستادیم و مقاومت کردیم ؛ فقط به این جهت که حضور شما در کرسی ریاست جمهوری ، باعث آرامش مقام معظم رهبری شده بود . نیک بدانید ، چنانچه هر لحظه به این نتیجه نایل آییم که ادامه ی حضور شما در این عرصه به مزاحمت و دغدغه ی حضرت آقا تبدیل شده است ، با شما چنان خواهیم کرد که با دیگران ، به ویژه رفسنجانی و هم پالگیهایش کرده ایم .

آقای رییس جمهور ! مساله ی مشایی مساله ی بسیار کوچکی بود که می شد آن را بدون دخالت بالاترین مقام کشور مورد حل و فصل قرار داد . چرا لجبازی و اصرار و پافشاری بی مورد شما در حمایت بی سابقه از مشایی باید کار را به آنجا برساند که رهبر معظم انقلاب ، جدای از تذکری غیرعمومی و غیررسمی ، ناچار شوند نامه ای سرگشاده و عمومی برای شما ارسال نمایند ؟!

آقای رییس جمهور ! قرار ما با شما این نبود و نیست که بابت هر مساله ی جزیی و کوچکی ، موجبات به صحنه کشاندن ذخیره ی ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم آورید .

آقای رییس جمهور ! حتما یادتان می آید در اولین شبی که در انتخابات دوره نهم به پیروزی رسیدید و در جمع تعداد محدودی از حامیان دانشجویی خود ، با نهایت شادی ابراز نمودید : ما آمده ایم تا سپر بلای رهبر معظم انقلاب باشیم ؟ ما آمده ایم تا تیرهایی که به سمت مقام عظمای ولایت رها شده است را به جان و دل بخریم ؟! اینها و خیلیهای دیگر ، عین سخنان شماست . همین سخنان شما بود که 4 سال و اندی ، جمع کثیر و بی شماری را به یاری و حمایت از شما وادار نمود . حال چه شده است که به خاطر فردی کوچک در نظام اسلامی و ایران بزرگ و عزیزمان ، این همه هزینه تراشی می کنید ؟!

... و سرانجام ، آقای رییس جمهور ! باز هم به شما یادآور می شویم که ما تاکنون جزء حامیان بی منت و بی چشمداشت شما بوده ایم و چنانچه روند خدمت رسانی ، عدالت محوری ، فسادستیزی و روحیه ی ارزشگرایانه ی شما همچنان سرلوحه ی برنامه هایتان باشد ، همچنان و کمافی السابق حامی و پایبند به شما هستیم . اما این نکته ی تاریک پیرامون مساله ی مشایی و به صحنه کشاندن مقام معظم رهبری ، در پرونده شما ثبت شد و ما و بسیاری دیگر از کسانی را که به شما رای داده اند را دچار دغدغه و نگرانی از آینده نمود . لطفا به هر شکل که می دانید درصدد رفع این نگرانی برآیید .




تاریخ : شنبه 88/5/3 | 12:0 صبح | نویسنده : جوانمرد | نظر

  • اس ام اس دون | ریه | وبلاگ شخصی