سفارش تبلیغ
صبا ویژن

غرق‌شدن معشوقه علت‌خودکشی علیرضا‌پهلوی


یکی از دوستان خانواده پهلوی گفته است که علیرضا پهلوی وصیت کرده بود که پس از مرگ جسدش را بسوزانند و خاکسترش را در دریای خزر بریزند.
به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از مشرق، نازی افتخاری، در گفت و گویی با بی بی سی فارسی گفت که علیرضا پهلوی علاقه خاصی به ساحل دریای خزر داشت و همیشه به یاد خاطراتی بود که همراه پدر و خانواده اش در سال های قبل از انقلاب در نوشهر می گذراند.
علیرضا پهلوی، دومین فرزند پسر شاه مخلوع، صبح روز سه شنبه، 14 دی ماه (4 ژانویه) در خانه خود در بوستون خودکشی کرد.
به گفته  افتخاری او از مرگ خواهرش، لیلا به شدت متاثر بود و همچنین تائید کرد که مرگ دوست دختر وی در سال گذشته هم در تشدید افسردگی شاهزاده علیرضا پهلوی بی تاثیر نبوده است.
لیلا پهلوی آخرین فرزند محمدرضا پهلوی در سال 1380 در سن 31 سالگی در هتلی در لندن در پی مصرف یکجای ده ها قرص آرامبخش در گذشت و در پاریس دفن شد.
گفته می شود که علیرضا پهلوی پس از درگذشت خواهرش، لیلا، دچار افسردگی شده بود
به گزارش رسانه های محلی، پلیس بوستون گفت که بعد از ساعت دو صبح به وقت محلی در روز سه شنبه، جسد مردی را در خانه ای در محله "سات اند" پیدا کرد که خود را به ضرب گلوله کشته بود.
غرق‌شدن معشوقه علت‌خودکشی علیرضا‌پهلوی
منابع نزدیک به خاندان پهلوی چهارشنبه 5-1-2010 به العربیه گفتند که عامل خودکشی علیرضا پهلوی پسر دوم آخرین شاه ایران ، غرق شدن معشوقه وی در سال گذشته بوده است.

بازتاب خبرخودکشی علیرضا پهلوی
خبر درگذشت علیرضا پهلوی 44 ساله در منزلش در بوستون در میان جوامع ایرانی خارج از کشور بازتاب گسترده ای داشت . بسیاری بر این باورند که مرگ وی نماد ارتباط از دست رفته با دوران پیش از پیروزی انقلاب در سال 1979 میلادی در ایران بود که به سرنگونی رژیم شاه منجر شد .
وی پس از مرگ خواهر سی و یک ساله اش لیلا در سال دو هزار و یک میلادی که جسد بی جانش در اتاق هتلی در لندن پیدا شد دچار بیماری افسردگی شده بود.
نازی افتخاری که در دفتر رضا پهلوی در واشنگتن کار می کند و دوست نزدیک خانوادگی آنهاست گفت افسردگی علیرضا پهلوی با گذشت زمان پس از ترک ایران زندگی در خارج از کشور مرگ پدر و سپس خواهرش که احساس نزدیکی زیادی با وی داشت بیشتر شد.
 در گزارش آسوشیتدپرس آمده است، پلیس بوستون اعلام کرد آنها جسد مردی را که با شلیک گلوله خود را کشته بود اندکی پس از ساعت دو بامداد روز سه شنبه در خانه ای در محله ساوت اند بوستون پیدا کردند.
پلیس هویت این مرد را تایید نکرد اما یک مقام قضایی که اجازه نداشت هویت جسد را فاش کند و خواست نامش فاش نشود تایید کرد که این مرد علیرضا پهلوی بوده است.
افسر پلیسی که دیده شد عصر روز سه شنبه وارد ساختمان محل سکونت علیرضا پهلوی شد و با خانواده وی صحبت کرد از مصاحبه با خبرنگاران خودداری کرد.
دان فیلیپس همسایه 42 علیرضا پهلوی گفت شناخت زیادی از وی نداشت اما علیرضا را فردی بسیار اجتماعی توصیف کرد که همیشه بسیار مرتب لباس می پوشید.
فیلیپس افزود من همیشه وی را می دیدم که اطراف اینجا قدم می زد و اغلب لباس جین آبی و کت ورزشی می پوشی.


علیرضا، پسر دوم محمد رضا پهلوی، دیروز سه شنبه در منزل شخصی خود در بوستون مرکز ایالت ماساچوست آمریکا خودکشی کرد.
منابع نزدیک به خاندان پهلوی که خواستند نامشان فاش نشود در این باره به العربیه اعلام کردند که پس از حادثه غرق شدن معشوقه علیرضا پهلوی ، وی کمتر در ملأ عام ظاهر شد و بیشتر گوشه گیر و بیمار بوده است.
این منابع معشوقه علیرضا پهلوی را لیلا آزموده اعلام کردند و افزودند که وی سال گذشته به همراه علیرضا در یک سفر تفریحی دریایی غرق شد .
بنا بر گزارش نزدیکان به خاندان پهلوی در این حادثه علیرضا بسیار تلاش کرد تا لیلا معشوقه خود را نجات دهد اما تلاش وی نتیجه ای را در بر نداشته است

 

 




تاریخ : پنج شنبه 89/10/16 | 4:39 عصر | نویسنده : جوانمرد | نظر

  • اس ام اس دون | ریه | وبلاگ شخصی