سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باز هم یک دروغ دیگه,روزه گرفتن ممنوع شد؟؟!!!

سایت اینترنتی بالاترین که به پاتوق مجازی طرفداران میرحسین موسوی تبدیل شده است، طی دو مطلب جداگانه، با طرح ادعاهایی مبنی بر مضر بودن روزه برای مغز انسان، از سبزها خواست که در ماه رمضان روزه نگیرند.

در حالی که پزشکان به نتایج چشم‌گیری درباره تاثیرات روزه بر صحت و سلامتی بدن دست یافته اند،‌ سایت بالاترین در مطالب اخیر خود مدعی شد روزه گرفتن خیانت در حق بدن است!
این تریبون رسانه ایی اقلیت سبز که نقش هماهنگ کننده سایت های سبز را ایفا می‌کند، ضمن منع کردن طرفداران میرحسین موسوی از روزه گرفتن در ماه رمضان، نوشت: بزرگترین ایراد روزه، نرسیدن آب به بدن است که بزرگترین خیانت در حق بدن محسوب می گردد؛ زیرا بی آبی بدن حتی می تواند باعث از بین رفتن همیشگی تعدادی از سلول های مغز شود.
پیش از این نیز طرفداران میرحسین موسوی در حاشیه راهپیمایی روز قدس سال گذشته، با روزه خواری آشکار در ماه مبارک رمضان، موجبات اعتراض و انتقاد شدید افکار عمومی و علمای دینی را فراهم کردند.
علیرغم ادعای سبزها مبنی بر مضر بودن روزه، بسیاری از کارشناسان و پزشکان نامی جهان با استناد به آزمایش های علمی، فواید قابل توجهی را برای روزه برشمرده اند.
لکسی سوفورین، دانشمند روسی در این زمینه می‌نویسد: درمان از طریق روزه فائده ویژه‌ای برای درمان کم خونى، ضعف روده‌ها، التهاب بسیط و مزمن، دمل‌های خارجی و داخلى، سل، اسکلیروز، روماتیسم، نقرس و... دارد، هرچند معالجه از طریق امساک اختصاص به بیماری‌های فوق ندارد بلکه بیماری‌هایی که مربوط به اصول جسم انسان است و با سلول‌های جسم آمیخته شده همانند سرطان سفلیس، سل و طاعون را نیز شفا می‌بخشد.




تاریخ : دوشنبه 89/5/11 | 12:47 صبح | نویسنده : جوانمرد | نظر

  • اس ام اس دون | ریه | وبلاگ شخصی