سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ناگفته هایی ازعبدالمالک ریگی

عبدالمالک ریگی سرکرده گروهک تروریستی موسوم به جند‌الله در راستای اهداف گروهکی خود اقدام به تاسیس مدرسه‌ای در پاکستان کرده بود.
ریگی با هدف آموزش عملیات انتحاری اقدام به راه‌اندازی چنین مدرسه‌ای کرده بود. در این مدرسه افراد معتاد و فقیر از شهرهای ایالت بلوچستان پاکستان جمع‌آوری شده و به آنها آموزش عملیات انتحاری داده می‌شد.

تعدادی از این افراد آموزش دیده به کمربند انتحاری مجهز شده‌ و با پشتیبانی گروهک تروریستی جند‌الله و به منظور انجام عملیات خرابکاری (انتحاری) وارد خاک ایران شدند.

در ماه‌های گذشته عبدالحمید ریگی برادر عبدالمالک، نیز دستگیر شده و هم اکنون مراحل تحقیقات و محاکمه وی در حال پیگیری است.

چندی پیش، در دیداری که سران دو گروهک ریگی و منافقین در منطقه ای در پاکستان برگزار کرده بودند، شخص عبدالمالک ریگی با تعدادی از عناصر و فرماندهان گروهک سازمان منافقین دیدار و گفتگو داشته،و وی آمادگی خود را برای هرگونه همکاری در راستای تشکیل یک گروه تروریستی جدید تحت عنوان سازمان نیروهای مسلح مجاهدین اعلام کرده بود.


حال با دستگیری ریگی سازمان مجاهدین خلق به عنوان یک مطلقه تروریستی در انتظار حوادث آینده است.

اعتراف قرقیزستان :
خبرگزاری "آکی پرس" قرقیزستان تاکید کرد جمهوری اسلامی ایران برای بازداشت عبدالمالک ریگی سرکرده تروریستها و اشرار شرق، هواپیمای قرقیزی را مجبور به فرود کرد.

این خبرگزاری به نقل از منابعی در شرکت هواپیمایی قرقیزستان گزارش داد جنگنده های جمهوری اسلامی ایران هواپیمای متعلق به خطوط هوایی قرقیزستان را که عبدالمالک ریگی تروریست تحت تعقیب، با این هواپیما از دبی به بیشکک پرواز می کرد، وادار به فرود کردند.

گفتنی است رسانه های بیگانه،تنها دلیل خود برای تضعیف این موفقیت بزرگ سربازان گمنام حضرت حجت(عج) را دستگیری ریگی در خارج از مرز و با همکاری دیگر سرویس های امنیتی میدانند و مدعی هستند هیچ شرکت هواپیمایی خارجی، در ایران به این جهت، توقف نداشته است!
ماجرا از زبان یکی از مسافران آن پرواز:
هواپیما کاملا به داخل فضای جمهوری اسلامی وارد شد و حدودا نزدیک شیراز از طریق برج کنترل به خلبان هواپیما اعلام نمودند که یک تروریست بین المللی و تحت تعقیب اینترپل در داخل هواپیما و جزو مسافران است و شما برای حفظ جان دیگر سرنشینان هواپیما در نزدیک ترین فرودگاه ایران فرود بیائید.

ولی خلبان به این قضیه توجه نمیکند و براه خود ادامه میدهد و هر چه ماموران برج کنترل به وی اخطار میکنند که طبق معاهدات بین المللی شما موظف به انجام این خواسته هستید اما خلبان توجه ای نمیکند و در نهایت تصمیم به برگشت به دبی میکند که سریعا چند فروند از هواپیماهای جنگی ایران به پرواز در می ایند و هواپیمای مسافربری را مجبور به نشستن میکنند که خلبان تا نزدیک مرز و ابهای خلیج فارس به پرواز ادامه میدهد ولی در نهایت با سماجت خلبانان تیرپرواز کشورمان مجبور به فرود در فرودگاه بندرعباس میشود و اگر حدودا ده دقیقه بیشتر طول میکشید این هواپیما از مرز خارج میشد و عملیات شکست میخورد.
روایت ماجرا از زبان عضوی کمسیون امنیت ملی:
شاید تا امروز برای خود ما هنوز جا نیفتاده باشد که چه اتفاقی در کشور رخ داده ولی آمریکایی‌ها اعلام کرده‌اند که ایران به یک گنج بزرگ دست پیدا کرده است و در این راستا باید گفت آمریکایی‌ها ارزش این کار ما را به خوبی درک کرده‌اند.
سروری ادامه داد:‌ اعترافاتی که ریگی بعد از دستگیری خود بیان داشته، بسیاری از مسائل را برای ما روشن کرده که از جمله آن می‌توان به ارتباط این گروهک با ناتو و سرویس‌های بیگانه اشاره کرد.
عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه نوع دستگیری ریگی از دستگیری او برای ما مهم‌تر است، اظهار داشت: ریگی تا 24 ساعت قبل از دستگیری در افغانستان بود و اطرافیان وی سعی داشتند که با انجام کارهای ضد اطلاعاتی اجازه ردیابی ریگی را سلب کنند و بر این اساس وی در چند ساعت در چندین نقطه جابجا شد و ردیابی ریگی با این مسئله تقریبا غیرممکن شد ولی در نهایت سربازان گمنام امام زمان (عج) توانستند این شرور را دستگیر کنند که این عملیات در تاریخ کار اطلاعاتی کم نظیر است.
نماینده مردم تهران خاطرنشان کرد: از آنجایی که سرویس‌های انگلیسی و آمریکایی‌ و اسراییلی و دیگر سرویس‌ها حمایت زیادی را از ریگی انجام می‌دادند دستگیری وی کار بسیار مشکلی بود ولی سربازان گمنام امام زمان این کار مشکل را به سرانجام رساندند و حتی شاهد بودیم که نیروهای اطلاعاتی ما توانستند از این شرور در مقر آمریکایی‌ها عکس تهیه کنند.
سروری با اشاره به انتقال ریگی از افغانستان به دبی گفت: کار سربازان گمنام امام زمان در دبی بسیار سخت بود و تقریبا می‌توان گفت که ردیابی ریگی در دبی غیرقابل امکان بود؛ چرا که پروازها در دبی بسیار زیاد است و این مسئله ردیابی وی را مشکل کرده بود، ولی باز هم نیروهای اطلاعاتی ما ریگی را شناسایی کردند و بعد از ورود هواپیمای وی به مناطق ایران هواپیمای حامل وی را مجبور به فرود در فرودگاه بندرعباس کردند.
* هواپیمای حامل ریگی به اخطارها توجه نمی‌کرد
وی در این رابطه ادامه داد: در ابتدا هواپیمای حامل ریگی فرود نمی‌آمد و جت‌های نیروی هوایی این هواپیما را به سمت اصفهان هدایت کردند ولی باز هم با دستور آمریکایی‌ها این هواپیما از فرود امتناع کرد و در این زمان اقدامات جدی‌تری برای نشاندن این هواپیما در ایران صورت گرفت و اقداماتی انجام شد تا سوخت هواپیما تمام شود و این اقدامات در نهایت منجر به فرود هواپیمای حامل این شرور در بندرعباس شد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: آمریکایی‌ها معتقد بودند که ایران بعد از ضرباتی که طی حوادث بعد از انتخابات خورد حوادثی مانند 9 دی، 22 بهمن، بهره‌برداری از ناوشکن جماران و موضوع دستگیری ریگی را انجام داد تا بتواند مسائل را از دست آمریکایی‌ها خارج کند.
سروری با اشاره به بار قانونی نشاندن هواپیمای کشوری دیگر در خاک ایران اظهار داشت: هر موقع که ما اطلاعاتی را از ریگی در اختیار سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای اطراف قرار می‌دادیم ریگی بلافاصله آن منطقه را ترک می‌کرد که این نشان از ارتباط سرویس‌های مربوطه با گروهک ریگی دارد.
نماینده مردم تهران با اشاره به جنایاتی که ریگی انجام داده است، گفت: ریگی کسی است که برادر خانم برادرش را در مقابل دوربین‌ها می‌کشد و سر او را از بدن جدا می‌کند که تلویزیون ما این مسائل را به صورت مشبک نشان می‌دهد، چرا که جنایت‌های این فرد در حدی است که اگر آنها را در تلویزیون منعکس کنیم، بسیاری از مردم اعتراض خواهند کرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان داشت: از زمانی‌ که بازجویی‌های ریگی شروع شده، شاهد بودیم که وی بدون هرگونه تلنگری در حال اعتراف و انتقال اطلاعات به ما است و آمریکایی‌ها هم از این موضوع به شدت نگران هستند.
سروری خاطرنشان کرد: با دستگیری ریگی ما ثابت کردیم که در اوج تحریم‌ها و فشارها دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی ما می‌توانند در تمام دنیا از حقوق خود دفاع کنند و در این راستا باید گفت این اقدام کم نظیر جزء 2 یا چند عملیات موفقیت‌آمیزی بود که سربازان گمنام امام زمان (عج) آن را به سرانجام رساندند.
سروری همچنین اظهار داشت: قبل از دستگیری ریگی طی جلسه‌ای که با سازمان اطلاعاتی پاکستان داشتیم، به آنها هشدار دادیم که اگر ریگی را در اختیار ما قرار ندهند، خود ما اقدامات مقتضی در این خصوص را انجام خواهیم داد و در این راستا ما مدتی منتظر ماندیم و زمانی که مشاهده کردیم پاکستانی‌ها بهانه می‌آورند خودمان فعالیت‌هایی را برای دستگیری این شرور آغاز نمودیم.
* پس از دستگیری ریگی در رفتار خصمانه برخی کشورها تغییر حاصل شد
سروری افزود: بعد از دستگیری ریگی بسیاری از کشورهایی که ارتباط خوبی با ما نداشتند،‌ تغییر در رفتار خصمانه آنها مشاهده شد که این مسئله جای تبریک دارد.
سروری با اشاره به حمایت‌های عربستان از گروهک ریگی گفت: عربستانی‌ها حمایت‌های زیادی را از این فرد انجام می‌دادند و حتی زمانی که ما یک بار به عربستانی‌ها اعلام کردیم که ریگی در عربستان است، مقامات این کشور او را فراری دادند.
نماینده مردم تهران تاکید کرد: دستگیری ریگی و انتشار اعترافات وی عامل وحدتی میان شیعه و سنی می‌شود و با دستگیری این فرد، مسلمانان متوجه خواهند شد که چگونه عده‌ای در جهت ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی تلاش می‌کنند.
نخستین اعترافات:
عبدالمالک ریگی، سرکرده گروهک تروریستی ، در اعترافاتی به حمایت سازمان اطلاعات جاسوسی آمریکا سیا از شخص وی و گروه تحت امرش اشاره کرد.

ریگی در این اعترافات گفت که در دیدار با عوامل سازمان جاسوسی سیا در دوبی به وی قول حمایت همه جانبه و در اختیار گذاردن پایگاهی با تسلیحات نظامی در نزدیک منطقه داده شده بود.

یگی گفت این پایگاه قرار بود در "مناس " در نزدیکی بیشکک واقع در ازبکستان برپا شود.
ریگی در ادامه این اعتراف افزود عوامل آمریکایی در دوبی به صراحت به وی گفته‌اند اکنون موضوع، موضوع ایران است.
ریگی گفت آمریکایی ها به وی گفته اند اکنون موضوع بر سر طالبان و شبکه القاعده نیست، چرا که ایران راه خود را می رود.
ریگی اعتراف کرد عوامل آمریکایی به وی گفته اند سران سیا در نظر دارند از تمامی سازمان های مخالف با ایران البته نه از هر سازمانی حمایت کنند. وی گفت منظور آمریکا سازمان هایی بود که توانایی به چالش کشیدن ایران را داشته باشند، چرا که حمله نظامی آمریکا به ایران دشوار است.
ریگی گفت سیا گروه جندالله را مستعد چنین حمایتی شناخته است.

ریگی سبز را از یاد نبریم!

گروهک تروریستی ریگی در تاریخ سه شنبه 15 دی 1388، با صدور اطلاعیه‌ای ضمن حمایت از آشوبگران عاشورای تهران اعلام آمادگی کرده است تا آموزش های لازم برای انجام عملیات‌ها ی تروریستی را دراختیار اغتشاشگران سبز قرار دهد.

در این اطلاعیه آمده است: جنبش مقاومت از احساسات پاک جوانان ایرانی تشکر و قدردانی کرده و اعلام می دارد که آماده همکاری کامل با همه مبارزان ایران در هر نقطه ای از ایران است؛ همچنین آمادگی خود را برای آموزش جوانان ایرانی در زمینه های جنگ چریکی و بمب سازی و عملیات های انفجاری و تشکیل هسته های مقاومت و روش مبارزه چریکی شهری اعلام می دارد.
اطلاعیه این تروریست جنوب شرق کشور در ادامه با توصیه به هواداران میرحسین موسوی مبنی بر اینکه «در شرایط فعلی بالاجبار باید متوسل به مبارزه مسلحانه شوید» می افزاید: ما آماده ایم آموزش های لازم در جهت مبارزه مسلحانه ازجمله ساختن بمب و راه های مبارزه چریکی در شهر را به سبزها آموزش دهیم.
همچنین این گروهک در پایان اطلاعیه خود تهدید کرده است که در صورت برخورد با آشوبگران روز عاشورا در تهران، این گروهک با حملاتش پاسخ خواهد داد.

این گروهک تروریستی که وابستگی آشکاری به سازمان های جاسوسی آمریکا، انگلیس و برخی کشورهای منطقه دارد پیش از این نیز در پایگاه اطلاع رسانی خود به آدرس Gunbishblogspotcom اخبار جنبش سبز و رهبران فتنه را لحظه به لحظه اطلاع رسانی می کرده و نقش تبلیغاتی برای این جریان آشوب طلب داشته است.
گروهک تروریستی ریگی همچنین در زمان آشوب های خیابانی در تهران در اطلاعیه ای خواستار اقدامات مسلحانه از سوی اغتشاشگران علیه مسئولان نظام شده بود.
سکوت سران جریان فتنه در مقابل حمایت ریگی از جریان حامی آنها یکی از ابهامات اساسی حوادث پس از انتخابات بود. سکوتی که پس از حمایت منافقین و سلطنت طلبان و حتی رسانه های صهیونیستی هم اتفاق افتاد و انتقادهای بسیاری را از سوی مردم به سران فتنه وارد ساخت.




تاریخ : دوشنبه 88/12/10 | 11:52 عصر | نویسنده : جوانمرد | نظر

  • اس ام اس دون | ریه | وبلاگ شخصی