سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عصای موسی بر شعبده های شیطانی!

چند روز پیش در برخی سایت های خبری ضد انقلاب خبری منتشر کردند مبنی بر این که هادی غفاری نماینده دور اول مجلس شورای اسلامی و فرزند شهید آیه الله غفاری طی سخنانی در حضور کروبی به شدت به آقا توهین کرده و عقده های فروخفته چندین ساله خودش را خالی کرده است.

این که آقای هادی غفاری کیست و فرزند چه کسی است و آیا سخنانی که در این جلسه گفته بویی از حقیقت و مردانگی دارد و یا نه موضوع این نوشتار نیست !

اگر چه قصد داشتم به گفته های از سر عجز غفاری جوابی استدلالی در وبلاگ قرار بدهم ولی دیدم دشمنان صدایشان را آنقدر به دشنام بلند کرده اند که نمی خواهند و یا نمی توانند چشم و گوششان را به استدلال باز کنند.

بگذریم!

سخن اول این نوشتار خطاب به آقای کروبی است!

آقای کروبی !

اگر دفعاتی که شما در بیانیه ها و سخنرانی های قبل و بعد از انتخابات از نام مقدس حضرت روح الله استفاده کرده اید را بشماریم آمار سر به فلک می کشد !

آقای کروبی !

می توانم بپرسم کدام امام؟!

اگر چه تکراری است و شما را حوصله پاسخ به این سوال نیست ولی از شما می خواهم به این سوال که در اذهان موافقان و مخالفان شما موج می زند پاسخ گوئید که اگر امام بود با شما چه برخوردی می کرد؟

امام با بنی صدر چگونه رفتار کرد؟

با منتظری چگونه ؟

امام بعد از این که ملت به این نتیجه رسیدند که بنی صدر و منتظری قصد سپردن انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان را دارند آنان را از صحنه سیاسی ایران اسلامی حذف کرد و مردم نیز به این اقدام پیر و مرادشان لبیک گفتند.

آقای کروبی !

گمان نکنید که نظام قادر به برخورد با شما نیست . رحمت و عطوفت رهبری عزیز تا آن اندازه است که شما توانسته اید با هیچ دغدغه ای منویات شیطانی خودتان را از زبان عده ای ساده لوحتر از خودتان بیان کنید و مسلما عده ای نیز اندیشه های ناب بر گرفته از چشمه های جوشان شیطان پرستی را از زبان ساده لوحانی چون شما به صفحه بی زبان کاغذ می آورند و در مطبوعات منتشر می کنند!

شما نه رای بنی صدر را دارید!

نه علم و قدرت منتظری را!

و نه جراتش را!

ولی گمان می کنید که نیروهایی غیبی شما را از آسیب ملت مصون نگاه خواهند داشت ولی بیهوده نپندارید که ملت به نتیجه رسیده اند و اینک چوب اعتماد چندین ساله به اشخاصی چون شما را می خورند ولی بدانید که  زمانی تا بر افتادن پرده نمانده است و چون پرده برافتد نه شما می مانید و نه اربابان زمینی و آسمانیتان !

و کلامی نیز با فائزه ها و هادی غفاری ها!

اگر فائزه هاشمی هفته گذشته و با تحریک عده ای برای اغتشاش و در جمع آنان بدترین توهین ها را به رهبر عاشورائیمان نثار کرد امروز آخوندی از تبار فائزه هاشمی این توهین ها را با زبانی وقیحتر تکرار کرده است.

بنده گمان نمی کردم که یک روحانی ! این چنین آزادگی را به کناری نهد و این گونه به شخصی جسارت کند که حضرت روح الله چنین دشمنانش را خطاب قرار داده است

"اکنون دشمنان انقلاب با سوء قصد به شما که از سلاله رسول اکرم و خاندان حسین بن على هستید و جرمى جز خدمت به اسلام و کشور اسلامى ندارید و سربازى فداکار در جبهه جنگ و معلمى آموزنده در محراب و خطیبى توانا در جمعه و جماعات و راهنمایى دلسوز در صحنه انقلاب مى‏باشید، میزان تفکر سیاسى خود و طرفدارى از خلق و مخالفت با ستمگران را به ثبت رساندند. اینان با سوء قصد به شما عواطف میلیونها انسان متعهد را در سراسر کشور بلکه جهان جریحه‏دار نمودند."

آقای غفاری !

امثال شما در تاریخ زیاد بوده اند. زیاد بوده اند کسانی که در مقابل دعوت نبی مکرم اسلام به نور و روشنایی لجن پراکنی کردند و پنجه بر آفتاب کشیدند.

ولی چه شد؟

اذا جاء نصرالله والفتح

و زیاد بودند کسانی که نه دین داشتند و نه آزاده و شمشیر بر روی فرزند رسول خدا کشیدند ولی امروز نه اسمی از آنان مانده و نه رسمی و همیشه ندای بابی انت و امی یاابن رسول الله در حسینیه ها و مساجد طنین انداز است و چه بسیار سینه های سوخته ای که با اشک و ناله های جانگداز رفع الله رایت العباس سر می دهند.

و به راستی که مه فشاند نور و سگ عو عو کند!

مطمئن باشید که شما بیشتر از ابوجهل ها و معاویه ها و یزیدهای تاریخ نیستید و در وقت مناسب فرزندان معنوی امام روح الله انتقام خویش را از شما و فرماندهانتان خواهند کشید و شما را به زباله دانی خواهند فرستاد که شمرها و یزیدها در آن منتظر عقوبت الهی هستند.

عطوفت رهبر عزیزمان این اجازه را نداده است که واکنشی درخور به این اشخاص که پنجه بر آفتاب کشیده اند داده شود ولی ادامه این اقدامات قلب های مالامال از غم و اندوه داغ دیدگان را به خروش درخواهد آورد و آنگاه این شعبده های شیطان اوج قدرت حزب الله را درک خواهند کرد و امید است تا آن روز جادگران شعبده های خویش را جمع کنند که اگر عصای موسی به میان آید کرم های خاکی شعبده را اثری نخواهد ماند

و ای شعبده های شیطان!

مطمئن باشید ما فرزند پاک رسول الله را تنها نخواهیم گذاشت.

و شعری هم تقدیم به رهبرم
هلا ، روز و شب فانی چشم تو
دلم شد چراغانی چشم تو
به مهمان شراب عطش می دهد
شگفت است مهمانی چشم تو
بنا را بر اصل خماری نهاد
ز روز ازل بانی چشم تو
پر از مثنوی های رندانه است
شب شعر عرفانی چشم تو
تویی قطب روحانی جان من
منم سالک فانی چشم تو
دلم نیمه شب ها قدم می زند
در آفاق بارانی چشم تو
شفا می دهد آشکارا به دل
اشارات پنهانی چشم تو
هلا توشه راه دریا دلان
مفاهیم طوفانی چشم تو
مرا جذب آیین آیینه کرد
کرامات نورانی چشم تو
از این پس مرید نگاه توام
به آیات قرآنی چشم تو




تاریخ : شنبه 88/5/3 | 2:7 عصر | نویسنده : جوانمرد | نظر

  • اس ام اس دون | ریه | وبلاگ شخصی